Apple Watch satışları her yıl düşüyor

Apple Watch Satışlarında Düşüş Devam Ediyor

Pazar araştırma şirketi Counterpoint’ın son verilerine göre, Apple Watch satışları son iki yıldır düşüş gösteriyor ve bu trendin devam etmesi bekleniyor. Her yıl akıllı saat satışları genel olarak artarken, Apple’ın kendine ait saat modeli bu artıştan geride kalmış durumda.

Apple Watch’un Satışları Geriliyor

Counterpoint’ın verilerine göre, Apple Watch satışları son artışını 2021 yılında yaşadı. Ancak, son iki yıldır sürekli bir düşüş eğilimi gösteriyor. 2024 yılında satılan Apple Watch sayısı, 2023 yılına göre %19 düşüş yaşadı.

Analistlere göre, Apple Watch’un bu kadar düşük satış rakamları elde etmesinin nedeni, ürünlere yeterince yenilik getirilmemesi ve tüketicilere farklı bir deneyim sunamamasıdır.

Related Posts

Türkiye’nin sosyal medya tablosu: O uygulama 58.4 milyon kişi ile zirvede

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’deki internet ve sosyal medya kullanımına dair çarpıcı verileri paylaştı. “Dijital 2025 Türkiye Raporu”na dayandırdığı açıklamasında, sosyal medya kullanıcı sayısının 58,5 milyona yükseldiğini belirtti.

Katlanabilir ekranlı iPhone, hangi özellikleriyle diğerlerinden ayrılacak?

Apple’ın halihazırda katlanabilir ekranlı bir iPhone geliştirdiği biliniyor. Telefonla ilgili ayrıntılı bilgiler henüz yokken, bazı özellikleri ortaya çıktı.

Galaxy S25 Edge için sonunda lansman tarihi duyuruldu

Akıllı telefonlarda amiral gemisi segmentinde işler iyice kızışıyor. Apple ile ilgili çıkan dedikoduların ardından Samsung’tan beklenen duyuru geldi ve Galaxy S25 Edge modeli için lansman tarihi açıklandı.

Yapay zeka ile restoran devrimi! Lezzetin yeni şefi

Restoran sektörü, teknolojik dönüşümün ön saflarında yer aldı. Yapay zeka (AI), mutfak operasyonlarından müşteri etkileşimlerine kadar her alanda yenilikçi çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini artırıyor ve rekabet avantajı sağladı. 2025 …

Bilim insanları ”karadelik bombası” yaptılar

Fizikçiler, enerjinin bir karadelik tarafından yükseltildiği ve hapsedildiği bir teoriyi gerçeğe dönüştürdü.

ABD Adalet Bakanlığı, Google’ın reklam imparatorluğunu parçalamak istiyor

ABD Adalet Bakanlığı (DOJ), teknoloji devi Google’a karşı açtığı antitröst davasında önemli bir eşiği daha geçti. Mahkeme, şirketin dijital reklam teknolojileri alanında rekabete zarar verdiğine hükmetmişti. Şimdi ise gözler eylül ayında …